Monday, October 11, 2010

Be well, yo. | Wellness Club

So the Wellness Club on campus approached me about some picture-taking for their officers. You might actually recognize Lisa from a Cousins shoot I did a ways back. We got some of the mandatory group shots out of the way when I thought back to the Nalgene Ad series I did for raster class. I enjoy exploring the horizons a few miles away from my normal portrait/wedding session, so the idea was thrown out to do a shoot along those lines.

Away we went, aaaaand the rest is history :-P Had to throw a quick preview up, so enjoy! Mazel tof.


Bat - Branded
KneelingBat - Branded
Bike - Branded
Racket - Branded
Weights - Branded
Football1-Branded
Football2_Branded

Thursday, October 7, 2010

Childhood Bestie | Ellen

Gonna be working on blogs for the morning, WOOT!

A bit ago, my childhood best friend got married. We both remember "knowing" each other when we were bitty-small, but we didn't really get to be best friends until we were 14 or 15. Great time to be buds, haha, Ellen's been there through the crazy formative years and we've somehow stuck it out over state-lines and clashing schedules. Soooo many amazing memories in good ol' Virginia, then North Carolina and now Tennessee.

She and Tyler got married August 15 in an uber-cute/suave style and I got to slip into the dressing room really quick before it started. She was about to go out, but I got some shots (I'm terrible at not being "photographer" when I have my camera in my hands, hahaha).

Flowers

Smile

ChairMedClose

Chair

Headpiece

CocaCola

Phone

After I reminded myself that I got to relax and fall in the "friends/family" category, I set aside the stills aspect and took up the film one, lol. Yes, the D90's video has a bit of jello-cam, but I find myself a bit too broke at the moment to shell out enough for a DSLR with decent video. Afterwards, I realized I had enough for a little montage:



LOVE YA GIRL!!

TogebaForeba

Theme created by PIXEL HAZE DESIGNS